Поддръжка

Поддръжката на софтуерен продукт е толкова важна, колкото и неговата функционалност и полезност за компанията. Тя прави работата на продукта "невидима", лесна и безпроблемна. След интегрирането на системата ние ще бъдем на ваше разположение по всяко време в рамките на работния ден. Поддръжката ще гарантира, че системата работи по спецификация. Гарантирано право на всеки наш клиент е отстраняване на програмни грешки и текущи консултации за работата. Ако по време на ползването на софтуера решите, че имате нужда от доработки, ние ще сме на ваше разположение.

Поддръжката е в рамките на всеки работен ден от годината и включва:

  • Лични срещи
  • Отдалечен достъп
  • Телефонни консултации

Този сайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Прочетете още

LoadIndicator