Нашият складов софтуерен модул Гравитек Склад е мощно и интуитивно решение за автоматизация и оптимизация на складовите операции. Той е създаден, за да подобри ефективността, проследяемостта и точността при управлението на процесите във всеки склад. Складовият модул поддържа управление на складовите наличности по адреси, оптимизирано управление на поръчки и доставки, интеграция с баркод четци и RF мобилни устройства, справки за складовите операции и интеграция с други софтуерни модули като фактуриране и логистика.
Обработвайте поръчките от доставчиците си, зареждайте, местете и изписвайте стоки, подреждайте складове с нашия модул за складови наличности и операции. С Гравитек Склад във всеки един момент ще знаете къде и колко от даден артикул, материал или продукт имате, тъй като имате възможност да използвате пълната функционалност на складовия софтуер от всяка една точка, на която се намирате. Единственото условие е вашият компютър, лаптоп или телефон да имат достъп до интернет. При желание може да ползвате складовата програма и само локално във вашия търговски обект.
Може да създавате неограничен брой складове и така да организирате дейността си по-лесно и да покриете специфични изисквания във вашата организация. Системата позволява лесно да виждате общо наличните количества в цялата мрежа, както и разпределението на бройките в отделните складове. Същевременно може да видите и какви стоки има във всеки отделен склад и техните наличности. Можете да добавяте стоки директно в избран от ваш склад без допълнителни действия. Софтуерът позволява да направите доставка във всеки достъпен за вас склад. Това се регламентира с добре изработена система за определяне правата на достъп.
Разполагате с възможността да предлагате различни продажни цени, които може да използвате за определяне на отстъпки. Тази опция ви позволява по-лесно да направите отстъпка по време на продажба. Заедно с модула за определяне правата на достъп може да организирате точно метода за предоставяне отстъпка на клиента без това да зависи и да се определя от продавача-потребител.
Интеграцията на Гравитек Склад с Гравитек Фактуриране и Гравитек Логистика позволява автоматизация на бизнес процесите, намаляване на грешките и подобряване на оперативната ефективност. Това включва синхронизация на данните за наличности, автоматично издаване на фактури и оптимизиране на логистичните процеси. Можете да създавате фактури при продажби, да проследявате плащания и дължими суми, както и да оптимизирате доставките и маршрутите в реално време. Това намалява човешките грешки и ви осигурява по-бързо и ефективно обслужване на поръчките, което улеснява бизнеса и подобрява управлението на ресурсите.