Gravitech CRM

Как да използвате Gravitech CRM

Main menu

Gravitech CRM се състои от няколко страници, чиято цел е да представи цялата информация за вашата компания в едно. Тъй като функционалността на CRM е фокусирана около клиентите на вашата компания, вие можете да видите пример за едно ново клиентско пътешествие. Това е един от многото начини за използване на функционалността на Gravitech CRM. Всички полета на снимките са примерни – бъдете сигурни, че можем да добавим други или да променим съществуващите според вашите нужди. Ако не разбирате нещо или ви трябва повече информация, не се колебайте да се свържете с нас. Приятно пътешествие!

Синият хоризонтален ред в горната част е главното меню на Gravitech CRM. Оттук можете да отидете до всяка функционалност, която ви трябва. В този пример потребителят е избрал Запитвания. Когато бъде направена промяна на някой запис, останалите потребители, които са на тази страница, получават автоматично обновяване и няма нужда да презареждат страницата. Това важи за всички страници.

Запитвания

New request

Нашата първа спирка е нещо фундаментално за много бизнес процеси в различни индустрии. Първата ви допирна точка с нов проспект е представена в страницата „Запитвания“. Има различни полета за информация, които можете да попълните, напр. какъв е източникът на информация и впоследствие да проверите кой източник ви носи най-много сделки. Тук е важно да се уточни ролята на полетата за видимост (visibility) и отговорници (users responsible). Ако видимостта е публична (public), всички потребители ще могат да видят запитването и информацията за него. Ако е поверително (private), запитването ще бъде видимо само за мениджърите и отговорниците. Отговорниците са тези служители, на които е възложено да работят с тази компания.

Request details

Когато сте създали запитване, можете да добавяте информация, съответстваща на вашия бизнес процес. Можете да прикачите документи и бележки за г-н Peter Brown или да възлагате задачи, свързани с него, на себе си или на колегите си. Най-важното е, че когато стигнете етап, на който смятате, че този човек е Ваш потенциален клиент, можете да го преобразувате в потенциален клиент (lead).

Потенциални клиенти

New lead

Нашата следваща стъпка е страницата „Потенциални клиенти“. В този момент вече сте осъществили първоначалния контакт с вашия потенциален клиент и сте стигнали до заключението, че той е такъв. Следователно на този етап ще се опитате да съберете повече информация за него и за компанията, която той представлява, напр. колко голяма е тя от гледна точка на печалба и брой служители. Всякаква друга информация, специфична за вашия бизнес, може да бъде добавена чрез допълнителни полета.

Lead details

Подобно на запитванията, може да свързвате различни обекти с потенциален клиент, напр. задачи или казуси.

Компании

New company

Страницата „Компании“ съхранява информацията за компаниите, с които работите. Ако допуснем, че отношенията Ви с г-н Smith са станали сериозни, можете да превърнете потенциалния клиент в компания със свързани контакт и сделка. Компаниите могат да бъдат видени от главното меню, а можете и да добавяте и различни типове компании, с които работите, напр. конкуренти, доставчици и дистрибутори.

Company details

След като сте създали компания, можете да я свържете с различни видове информация, съответстваща на вашия бизнес процес, напр. можете да добавите договорите, които сте подписали, или възможностите за нови сделки. Целта на всички табове, които виждате на снимката, е описана по-долу.

Contacts

Една от възможностите Ви е да свържете компанията с контактите на служителите ѝ. Както се вижда на снимката, списъкът с контакти вече съдържа Peter Brown и той е единственият контакт, свързан с тази компания.

Контакти

New contact

Някои от полетата в данните за контакт са вече познати от данните за компаниите и потенциалните клиенти.

Contact details

Табовете за свързаните елементи следват същата логика, както тези за компаниите. Всички проекти, сделки и задачи, които са свързани с този контакт, могат да бъдат намерени тук.

Сделки & Проекти

Opportunity details Project details

След като вече знаете доста за компанията и вашия контакт (Peter Brown), вече сте готови да правите сделки и да следите развитието им. Страниците „Сделки“ и „Проекти“ Ви позволяват да направите точно това. Чрез „Сделки“ можете да добавите потенциална сделка и да следите нейния прогрес. Чрез „Проекти“ можете да видите спечелените сделки, които са преобразувани в проекти.

Задачи

New task

Задачите могат да бъдат свързани с всеки един от вече дискутираните елементи (запитване, потенциален клиент, компания, сделка и проект). Този таб е полезен за проследяване на всекидневните дейности, свързани с вашата работа. Оттук можете да създавате нови задачи, които ще се появяват във вашите календар и разписание, както и да ги възлагате на ваш колега.

Task details

По желание всяка задача може да бъде свързана с компания (и нейните контакти, сделка или проект), потенциален клиент или запитване. Също така можете да прикачите документи и бележки за всяка задача.

Казуси

New case

Казусите са доста подобни на задачите. Разликата е, че казусите са започнати от вашите клиенти (напр. обаждане), а не от някого във вашата организация.

Case details

Те трябва да бъдат свързани с точно едно измежду компания (и нейните контакти, сделки и проекти), с потенциален клиент или запитване.

Ако искате да научите повече за Gravitech CRM, разгледайте секциите за Gravibook и репорти и вижте как работят.

Gravibook

Gravibook е уникална иновация на Gravitech. Вдъхновени от популярността на социалните медии, ние решихме да го включим в Gravitech CRM. Gravibook е лесен за разбиране и подпомага разпространението на голямо количество информация в компанията без особени усилия. Също така Gravibook е много полезен за всякаква комуникация, свързана с работата.

Gravibook

В този пример John Smith има нужда от помощ за определен проблем. Той може да публикува въпрос и да сподели информация с останалите служители. По този начин той няма нужда да говори персонално с всеки един от останалите, за да разбере каквото му е необходимо. Следователно Gravibook пести време и усилия.

Друго полезно приложение на Gravibook e възможността за всеки потребител да види новини за цялата информация, свързана с него, по всяко време. Можете да видите записите, които са създадени от вас, свързани с вас или са публични (за повече информация вижте новото ни клиентско пътешествие).

Schedule

В допълнение на Gravibook началната страница има и други функционалности, които да улеснят работата на служителите. Разделът с разписанието позволява да видите всички предстоящи задачи и казуси, както и техните срокове. Може да видите и ако сроковете на сделка, договор или проект наближават. Всичко над сивата линия е в червено, защото е просрочено. Това означава, че потребителят е пропуснал крайния срок. Всички записи в разписанието могат да бъдат маркирани като приключени, отменени или изтрити с бутоните в горния десен ъгъл.

Calendar

Календарът помага да видите сроковете си за днес или за предстоящите дни, седмици и месеци. Това е много полезно при планирането на вашето разписание и ще ви помогне да избегнете конфликти при планирането на бъдещите си задачи.

Начало

Main menu

Табът „Начало“ показва разнообразна обща информация за Вашата компания. Тя ще ви помогне да имате поглед върху цялостния курс на развитие на бизнеса Ви. Ще можете да откриете колко са новите клиенти, проекти и сделки спрямо предишни периоди.

Компании

Reports for companies

В таба „Компании“ ще откриете подробна информация за това, кои са компаниите, с които работите и съответно имате най-много проекти, сделки, задачи и казуси. Този таб ще ви позволите да направите съпоставка между положените усилия и приходите, които имате от компаниите, с които работите.

Проекти

Reports for projects

В таба „Проекти“ ще откриете отворените проекти за избран от Вас период и кои служители доколко участват в работата по тези проекти. Освен това, ще може да откриете детайлна информация за стойността на проектите по периоди.

Сделки

Reports for opportunities

В таба „Сделки“ ще откриете фунията на Вашите продажби, тяхната стойност за избран от Вас период, както и кои потребители са сключили най-много сделки.

Потенциални клиенти

Reports for leads

В таба „Потенциални клиенти“ отново можете да откриете кой служител е допринесъл най-много за успешни продажби, източника на продажбите и други детайли.

Задачи & Казуси

Reports for tasks & cases

В табовете „Задачи“ и „Казуси“ ще откриете детайлна информация, която ще помогне да оптимизирате ежедневния работен процес.

Този сайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Прочетете още

LoadIndicator