Gravitech CRM се състои от няколко страници, чиято цел е да представи цялата информация за вашата компания в едно. Тъй като функционалността на CRM е фокусирана около клиентите на вашата компания, вие можете да видите пример за едно ново клиентско пътешествие. Това е един от многото начини за използване на функционалността на Gravitech CRM. Всички полета на снимките са примерни – бъдете сигурни, че можем да добавим други или да променим съществуващите според вашите нужди. Ако не разбирате нещо или ви трябва повече информация, не се колебайте да се свържете с нас. Приятно пътешествие!
Синият хоризонтален ред в горната част е главното меню на Gravitech CRM. Оттук можете да отидете до всяка функционалност, която ви трябва. В този пример потребителят е избрал Запитвания. Когато бъде направена промяна на някой запис, останалите потребители, които са на тази страница, получават автоматично обновяване и няма нужда да презареждат страницата. Това важи за всички страници.
Нашата първа спирка е нещо фундаментално за много бизнес процеси в различни индустрии. Първата ви допирна точка с нов проспект е представена в страницата „Запитвания“. Има различни полета за информация, които можете да попълните, напр. какъв е източникът на информация и впоследствие да проверите кой източник ви носи най-много сделки. Тук е важно да се уточни ролята на полетата за видимост (visibility) и отговорници (users responsible). Ако видимостта е публична (public), всички потребители ще могат да видят запитването и информацията за него. Ако е поверително (private), запитването ще бъде видимо само за мениджърите и отговорниците. Отговорниците са тези служители, на които е възложено да работят с тази компания.
Когато сте създали запитване, можете да добавяте информация, съответстваща на вашия бизнес процес. Можете да прикачите документи и бележки за г-н Peter Brown или да възлагате задачи, свързани с него, на себе си или на колегите си. Най-важното е, че когато стигнете етап, на който смятате, че този човек е Ваш потенциален клиент, можете да го преобразувате в потенциален клиент (lead).
Нашата следваща стъпка е страницата „Потенциални клиенти“. В този момент вече сте осъществили първоначалния контакт с вашия потенциален клиент и сте стигнали до заключението, че той е такъв. Следователно на този етап ще се опитате да съберете повече информация за него и за компанията, която той представлява, напр. колко голяма е тя от гледна точка на печалба и брой служители. Всякаква друга информация, специфична за вашия бизнес, може да бъде добавена чрез допълнителни полета.
Подобно на запитванията, може да свързвате различни обекти с потенциален клиент, напр. задачи или казуси.
Страницата „Компании“ съхранява информацията за компаниите, с които работите. Ако допуснем, че отношенията Ви с г-н Smith са станали сериозни, можете да превърнете потенциалния клиент в компания със свързани контакт и сделка. Компаниите могат да бъдат видени от главното меню, а можете и да добавяте и различни типове компании, с които работите, напр. конкуренти, доставчици и дистрибутори.
След като сте създали компания, можете да я свържете с различни видове информация, съответстваща на вашия бизнес процес, напр. можете да добавите договорите, които сте подписали, или възможностите за нови сделки. Целта на всички табове, които виждате на снимката, е описана по-долу.
Една от възможностите Ви е да свържете компанията с контактите на служителите ѝ. Както се вижда на снимката, списъкът с контакти вече съдържа Peter Brown и той е единственият контакт, свързан с тази компания.
Някои от полетата в данните за контакт са вече познати от данните за компаниите и потенциалните клиенти.
Табовете за свързаните елементи следват същата логика, както тези за компаниите. Всички проекти, сделки и задачи, които са свързани с този контакт, могат да бъдат намерени тук.
След като вече знаете доста за компанията и вашия контакт (Peter Brown), вече сте готови да правите сделки и да следите развитието им. Страниците „Сделки“ и „Проекти“ Ви позволяват да направите точно това. Чрез „Сделки“ можете да добавите потенциална сделка и да следите нейния прогрес. Чрез „Проекти“ можете да видите спечелените сделки, които са преобразувани в проекти.
Задачите могат да бъдат свързани с всеки един от вече дискутираните елементи (запитване, потенциален клиент, компания, сделка и проект). Този таб е полезен за проследяване на всекидневните дейности, свързани с вашата работа. Оттук можете да създавате нови задачи, които ще се появяват във вашите календар и разписание, както и да ги възлагате на ваш колега.
По желание всяка задача може да бъде свързана с компания (и нейните контакти, сделка или проект), потенциален клиент или запитване. Също така можете да прикачите документи и бележки за всяка задача.
Казусите са доста подобни на задачите. Разликата е, че казусите са започнати от вашите клиенти (напр. обаждане), а не от някого във вашата организация.
Те трябва да бъдат свързани с точно едно измежду компания (и нейните контакти, сделки и проекти), с потенциален клиент или запитване.
Ако искате да научите повече за Gravitech CRM, разгледайте секциите за Gravibook и репорти и вижте как работят.
Gravibook е уникална иновация на Gravitech. Вдъхновени от популярността на социалните медии, ние решихме да го включим в Gravitech CRM. Gravibook е лесен за разбиране и подпомага разпространението на голямо количество информация в компанията без особени усилия. Също така Gravibook е много полезен за всякаква комуникация, свързана с работата.
В този пример John Smith има нужда от помощ за определен проблем. Той може да публикува въпрос и да сподели информация с останалите служители. По този начин той няма нужда да говори персонално с всеки един от останалите, за да разбере каквото му е необходимо. Следователно Gravibook пести време и усилия.
Друго полезно приложение на Gravibook e възможността за всеки потребител да види новини за цялата информация, свързана с него, по всяко време. Можете да видите записите, които са създадени от вас, свързани с вас или са публични (за повече информация вижте новото ни клиентско пътешествие).
В допълнение на Gravibook началната страница има и други функционалности, които да улеснят работата на служителите. Разделът с разписанието позволява да видите всички предстоящи задачи и казуси, както и техните срокове. Може да видите и ако сроковете на сделка, договор или проект наближават. Всичко над сивата линия е в червено, защото е просрочено. Това означава, че потребителят е пропуснал крайния срок. Всички записи в разписанието могат да бъдат маркирани като приключени, отменени или изтрити с бутоните в горния десен ъгъл.
Календарът помага да видите сроковете си за днес или за предстоящите дни, седмици и месеци. Това е много полезно при планирането на вашето разписание и ще ви помогне да избегнете конфликти при планирането на бъдещите си задачи.