Малките компании не могат да си позволят прекалено големи разходи за инвестиции с несигурни резултати. Ето защо CRM софтуерът е перфектно решение за малкия бизнес. Ефективността му е доказана, помага на собственика да следи разходите и да развива бизнеса си. Имате ли някои съмнения относно това? Ето какво показва статистиката: за всеки долар, изразходван за CRM, получавате 8.71$ обратно. Освен това, успешните компании в сферата на продажбите имат 81% по-голяма вероятност да използват CRM. Чудите се по какъв начин CRM ще бъде от голяма полза за вашия бизнес? Ето четири причини, поради които трябва да започнете да използвате CRM.
Ако даден бизнес не ползва CRM, цялата информация се разхвърля на различни компютри в много таблици, презентации, имейли и файлове в много папки. Много често губите ценно време за намиране на информация или дори не успявате да я намерите. Това може да предизвика объркване и чувство на неудовлетвореност. CRM е централизирано място, където можете бързо и лесно да проследявате всичко, от което се нуждаете. Тъй като Gravitech е базиран на облак, можете да използвате нашата CRM система онлайн от всеки компютър или от всички устройства, които искате. Само си представете да намерите цялата информация за всички сделки с клиента си за няколко секунди.
Както вероятно знаете, най-важното нещо в софтуера за управление на връзките с клиентите е клиентът. CRM ви позволява да запазите информация за всичките си запитвания, потенциални клиенти, успешни и неуспешни сделки и техния произход. Това означава, че можете да видите колко обаждания сте получили в следствие на рекламата, която сте решили да направите, колко от тях са показали сериозен интерес и колко от тях са спечелени сделки. Можете да проследите цялата информация с помощта на интуитивните и лесни за използване отчети.
Друго важно нещо за CRM софтуера е, че прави комуникацията много лесна както в организацията, така и извън нея. Софтуерът дава възможност на мениджъра да зададе задачи като обаждания, срещи и събития на всички служители. Те получават уведомление за това и могат да видят крайния срок за задачата. Мениджърът може да определи кой служител има достъп до информация за клиенти, контакти и сделки. Нашата иновация, наречена Gravibook, служи като "социална медия" в рамките на CRM и допълнително улеснява комуникацията.
CRM може също така да подобри комуникацията с външната среда. Можете да класифицирате фирмите, с които работите. Можете да ги определите като конкуренти, клиенти, дистрибутори или всяка друга опция, която избирате. Можете да разгледате контактите на хората, които работят за тези компании, да видите позицията им и на кого да докладват.
И накрая, голямо притеснение за малкия бизнес е, че CRM системите са много скъпи. Вярно е, че в момента много софтуерни компании предлагат само скъпи решения, предназначени за големи компании. Често те не са базирани на облак и имат нужда от инсталиране, сървъри и ИТ отдел само за да управлявате CRM. Съществуват и компании, които работят като интегратори за големи корпорации като Salesforce и Microsoft Dynamics. Цената, която ще ви предложат, също не е добра. Въпреки това, ние в Gravitech имаме мисията да предоставяме иновации на малкия и средния бизнес. Ето защо нашите предложения са направени да бъде достъпни.
Ако искате да видите как нашите CRM биха могли да бъдат полезни за вашия малък бизнес проверете нашата безплатна демо версия.