Значението на термина CRM е управление на взаимоотношенията с клиенти. CRM е софтуер, който помага на компанията да управлява връзката с бизнес средата си. Той позволява съхраняването на всякакъв вид данни като например информация за фирми, контакти, потенциални клиенти, възможности за продажби и проекти на едно място. Информацията е организирана по такъв начин, че всеки служител да има достъп само до информацията, която ръководството реши. В допълнение към централизираното съхранение на данни, CRM предоставя подробно проследяване на цялата връзка, която една компания има със своите клиенти, и много повече.
Основните цели на CRM са да подобри взаимоотношенията с клиентите, да оптимизира продажбите и маркетинговите процеси, да автоматизира комуникацията с клиентите и да подобри анализа на данни от работата на фирмата. Ако искате да разберете как Гравитек CRM ще ви помогне да оптимизирате работата на компанията си, не се колебайте да ни пишете или да ни заявите безплатно демо на https://gravitech.bg/FreeTrial