CRM системата: 4 начина за нейното използване, които помагат на бизнеса Ви да расте

CRM системата: 4 начина за нейното използване, които помагат на бизнеса Ви да расте

Нетуъркинг

Нетуъркинг буквално означава „изграждане на мрежа”. Основата на нетуъркинга е комуникация с нови хора. Идеята е, че хората, които познавате, също познават хора, всеки от които също познава други хора. Колкото по-голям кръг от познати имате, толкова по-лесно можете да откриете правилния бизнес контакт. Именно заради това разширяването на мрежата от контакти е ключово за растежа на един бизнес. С помощта на една добре работеща CRM система Вие ще можете да запишете всеки контакт и комуникацията между вас. Освен това, можете да насрочвате срещи или обаждания, които ще седят във вашия график в CRM системата. CRM софтуерът може да бъде незаменим помощник в процеса на изграждане на широк кръг от контакти.

Проследяване на продажбите

Ключът към успех в продажбите е, да тествате всички канали, които смятате, че имат потенциал. След като откриете канал, който работи, трябва да продължите да повтаряте въз основа на пазарните тенденции. За да сте сигурни, че правите това ефективно, Вие се нуждаете от система за проследяване на източника на потенциални клиенти. CRM системата може да проследява всеки източник и всяка продажба. По този начин Вие ще можете да установите кой канал ви носи най-голяма печалба и къде е най-удачно да концентрирате инвестиции и усилия.

Фирмена прозрачност и работа в екип

CRM системата е перфектното средство за проследяването на ефекта от работата на всеки служител. Един мениджър винаги може да проследи кой служител колко сделки с колко компании и на каква стойност е сключил. Освен това, веднага става ясно върху какви задачи работи всеки и дори колко имейла е изпратил за деня.

Ползата от това, че цялата информация е на едно място, не се ограничава само до прозрачността. Всъщност, когато двама или повече служители работят по един проект, те бързо и лесно могат да обменят пълната информация за проекта без дори да са говорили по телефона. Различните служите могат да се колаборират по различни проекти и по този начин всеки един път, когато има комуникация между двете фирми, всеки, който работи по проекта, е информиран.

Лек преход при смяна на служителите

Тъй като цялата работна информация е запазена на едно място, не се разчита на спомените на един човек. Това означава ,че в случай на напускане на служител, проблемът не е толкова голям. Този, който идва на неговото място, ще може да види по кои сделки е работил, с кои контакти е комуникирал, колко и какви срещи е имал и много други детайли, които без CRM система остават неясни.

Този сайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Прочетете още