Ако сте стигнали до тази статия, вероятно сте в търсене на CRM система. Пазарът на CRM е голям и е трудно да се разгледат подробно всички възможности, които предлага той. Има огромно разнообразие от фирми със сложно ценообразуване. Така че, ако търсите лесен, просто и удобен CRM, то правилното решение не е лесно. Ето някои съвети, които биха могли да ви помогнат да отстраните някои от възможностите.
За фирма, която използва CRM за пръв път, не е добра идея да хвърлите огромни суми пари за софтуерна програма, която е инсталирана на вашия компютър. Вместо това, пробвайте онлайн абонамент. Софтуерът, инсталиран на вашия компютър, е много по-скъп, често е много стар и не е удобен за потребителя. Развитието на модерните CRM системи върви в посока на онлайн облачните решения. Ето защо всички нови и по-лесни за употреба CRM са базирани на облак. Те са по-достъпни за малките фирми, защото плащате месечни абонаменти вместо първоначално еднократно плащане. Ако искате да видите още причини защо cloud-базиран CRM е по-добър вариант, погледнете следната статия: https://gravitech.bg/Blog/OnlineCloudBasedOrOfflineDesktopCRM.
Големите и добре познати гиганти, които предлагат CRM, не правят персонализация за всеки клиент или изискват астрономически суми за това. Има компании, които работят като посредник между големите компании за CRM и крайните клиенти. Те предлагат интегриране на софтуера, за да отговори на нуждите на своите клиенти. Въпреки това, техните услуги също не са евтини. Това е скъпият начин да имате лесен и прост CRM без нищо излишно. Други, по-малки доставчици на CRM, предлагат по-общи решения, които могат да бъдат използвани от голямо разнообразие от компании. Проблемът е, че не можете да промените нищо и трябва да се адаптирате към CRM системата. И накрая, идеалният вариант е да се намери CRM без посредник, базиран на облак, който да може да бъдете модифициран за Вас.
Вашият контакт със CRM не завършва с интеграцията, а започват с нея. Вероятно ще имате въпроси и проблеми, свързани със системата. Важно е да имате партньор на ваша страна, който да е готов да помогне в момента, в който имате нужда от него. Ето защо ви препоръчваме да търсите компания, която предлага поддръжка като част от абонаментния пакет. Няколко имейла на месец като поддръжка не са добра опция, особено в началото.
Вероятно следите много внимателно всяка стотинка, похарчена като инвестиция. Първоначално безплатните CRM опции може да изглеждат привлекателни, но те имат значителни недостатъци. Те не позволяват да имате толкова много потребители, колкото искате, и не предлагат неограничен брой записи и данни. Също така не можете имате модификации специално за вас, които, както вече посочихме, са много важни. В допълнение, нямате безплатна поддръжка и когато възникне моментът, в който се нуждаете от нея, няма да имате възможност да разрешите проблема си. В крайна сметка ще се налели всичките си данни в система, която не ви върши работа, а процесът по прехвърляне на данните към друг CRM може да се окаже дълъг и досаден.