Транспорт и логистика от Gravitech

Транспорт & Логистика

Модулът за транспорт, спедиция и логистика обхваща всички процеси в компанията с цел постигане на по-добри финансови резултати – управление на запитвания за транспорт, курсове, поддръжка на автопарка и информация за служителите, различни видове разходи, сделки и други. Съхраняването на цялата информация в една база данни гарантира точно планиране, бюджетиране, анализ и контрол на транспортния процес.

  1. Управление на различни видове документи, свързани с транспортната дейност на компанията
  2. Поддържане на пълна информация за всяка заявка за транспорт или спедиция – товар, товарни и разтоварни пунктове, палети, линейни метри, брой и т.н.
  3. Отразяване и на поръчки за превоз на стоки
  4. Администриране на курсове и генериране на пътни листове
  5. Оценка на амортизацията на транспортните средства
  6. Управление на автомобилния парк – типове транспортни средства и детайлни характеристики за тях, управление и отчитане на ремонти, композиции и други
  7. Подобряване на обслужването на клиентите
  8. Оптимизиране на транспортните разходи и извършваните операции
  9. Управление на финансовия поток и генериране на множество справки – приходи и разходи за превозвач, курс, пътни листа, участък от дестинация и други

Този сайт използва "бисквитки", за да гарантира, че получавате най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Прочетете още

LoadIndicator